Zaczynamy workcampy 2022! Dzięki dofinansowaniu z Polsko Niemieckiej Współpracy Młodzieży, kolejny rok możemy tworzyć niesamowite spotkania młodzieży z Niemiec, Polski i Ukrainy. Tegoroczną edycję zaczynamy obozem o tematyce social mediowej. Dlatego też przez kolejne dni naszą stroną będą zarządzać Jessica, Anastazja, Natan i Kevin. Przejrzyjcie ich pierwszą relację z obozu!
Przez ostatnie trzy dni spędzone na workcampie social mediowym „We are the heroes of our time” zdążyliśmy wykonać wiele ciekawych zadań, a dzięki zajęciom integracyjnym mogliśmy się lepiej poznać. Uczestnicy naszego workcampu to młodzież z Polski, Ukrainy i Niemiec. Pomimo różnicy charakterów i początkowej bariery językowej, znaleźliśmy sposób na wspólne działanie.
Pierwsze zadanie, które wykonaliśmy dotyczyło promocji bycia superbohaterem. Na plakatach staraliśmy się udowodnić, że niewiele trzeba, by nim zostać.
Nasze prace były bardzo kolorowe i wymowne. Każda grupa pokazała swój talent artystyczny i kreatywność.
Kolejny dzień to kolejne zadania i poznawanie marketingowych tajników. Podzieleni na grupy dostaliśmy zadanie – stworzyć filmiki z jasnym i bardzo potrzebnym przekazem: hejt nie jest dobry dla nikogo. Podczas zadania musieliśmy wymyśleć wspólnie scenariusz i każdy mógł poczuć się przez chwile jak aktor. Zadanie te nauczyło organizacji i ćwiczyło pomysłowość.
Mieliśmy też okazję poznać swoje dobre i słabsze strony, które przedstawialiśmy w czasie rozmów kwalifikacyjnych do grup warsztatowych. Zostaliśmy podzieleni na grupę grafików, osób odpowiedzialnych za TikToka i filmy, Instagrama i zdjęcia oraz grupę copywriterską. Pojawiło się także dwóch jokerów. Ich zadaniem było pomaganie wszystkim grupom.
Trzeci dzień to praca nad słownikiem superbohaterów oraz paczkami dla influencerów, którymi chcemy zainteresować ludzi naszym przekazem.